środa, 27 czerwca 2012

TURNUS W ZAŹDZIERZU - OŚRODEK "12 DĘBÓW"


Witam!
       W sobotę zakończyliśmy turnus w Zaździerzu w ośrodku „12 Dębów”. Wróciliśmy do domu uśmiechnięci i zadowoleni, Wojtek oczywiście bardzo zmęczony. Jestem bardzo zadowolona, że znalazłam taki ośrodek dla mojego synka. To był nasz 2 turnus w tym ośrodku i zapisałam syna na kolejne turnusy.
Rehabilitacja, zajęcia pedagogiczne, logopedyczne, terapia ręki, sala Si, basen wszystko na najwyższym poziomie.
       Dziękuje wszystkim terapeutom p. Basi, p. Agnieszce, p. Krysi, p. Dorocie, p. Pawłowi, p. Mariuszowi i p. Krzyśkowi za prace z moim Wojtkiem.
Wojtuś na turnusie zrobił postęp. Zrobił sam parę kroków bez mojego podtrzymywania. Jest to dla mnie ogromne przeżycie i wielki sukces mojego syna.
       Szkoda tylko, że nasz kolega Kubuś musiał z powodu choroby wcześniej wyjechać do domu. Buziaki dla Kuby
Pozdrawiam wszystkich.
Beata i Wojtuś 


MOJE ULUBIONE ZAJĘCIA




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz